REGIONÁLIS PÉNZÜGYI ELEMZŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola, Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint

Ügyfelünk vezető ingatlanbefektető és -fejlesztő, amely Lengyelországra, Magyarországra, valamint Közép-, Kelet- és Dél-Európa fővárosaira összpontosít. 
 
Piacvezetőként olyan iroda- és üzlethelyiségeket hoznak létre és kezelnek, amelyek segítenek az embereknek abban, hogy jobb és kiegyensúlyozottabb életet éljenek. 
 
Küldetésük, hogy erős alapokat adjanak a hosszú távú üzleteknek. Hisznek abban, hogy a kereskedelmi ingatlanok szolgáltatásával és a tartós kapcsolatok kiépítésével valódi értéket teremtenek minden partner: a bérlők, a befektetők és a munkavállalók számára. 
 
Minden tevékenységüket a társadalmi és környezetvédelmi szempontok figyelembevételével végzik. Jelenleg szakmai csapatukat szeretnék bővíteni egy új munkatárssal az alábbi pozícióban:
 
REGIONÁLIS PÉNZÜGYI ELEMZŐ
Mi az, amiben számítanak Önre?
  • Aktív részvétel a negyedéves és éves pénzügyi zárásokban,
  • Részvétel a pénzügyi tervezésben és elemzésben,
  • Adóügyekben való részvétel,
  • A számlák könyvelésének jóváhagyása és megerősítése a Workflow szoftveren keresztül,
  • A vezető kontrollerek munkájának támogatása, szoros együttműködés a pénzügyi kimutatások konszolidált elkészítésében,
  • Költségelemzés, költségvetési tervek elkészítésének támogatása, cash flow előkészítés,
  • Jelentési kötelezettség (vezetőség felé, ÁFA, egyéb jogszabályi jelentések) és egyéb eseti feladatok ellátása,
  • Fizetési táblázatok készítése a vezetőség általi jóváhagyásra,
  • Kapcsolattartás adótanácsadókkal, könyvvizsgálókkal, Jogi tanácsadókkal.
Mi az, ami sikeressé teszi Önt a munkában?
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség közgazdasági területen,
  • Min. 3-5 éves szakmai tapasztalat pénzügyi elemzésben nemzetközi vállalatnál VAGY könyvvizsgálati területen BIG4-nál,
  • Min. középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt,
  • MS Office gyakorlati ismerete, kifejezetten Excel (Pivot tábla),
  • IFRS és számviteli ismeretek.
Előny, de nem feltétele a pozíció betöltésének:
  • Ingatlanfejlesztő vállalatnál szerzett kontrolling tapasztalat,
  • SAP ismerete.
Mi az, amit megbízónk kínál?
  • Tapasztalathoz illeszkedő bérezés, 
  • Cafeteria, 
  • Kiemelkedő szakmai kihívások,
  • Egyedülálló munkakörnyezet,
  • Innovatív, díjnyertes és stabil vállalat.
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület
 
Munkaidő: hétfőtől - péntekig, napi 8 óra (törzsidő: 9.30 órától 16 óráig) 
 
Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!