COMMUNITY OFFICE MANAGER/KÖZÖSSÉGI IRODA VEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium, Felsőfokú tanfolyam / OKJ

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Felsőfok szóban és írásban

Szeretnél részt venni egy csúcsminőségű munkakörnyezetben, ahol a világ vezető vállalatainak képviselőivel dolgozhatsz együtt? Élvezed a folyamatok irányítását és szeretsz segíteni az embereknek? Akkor ne keress tovább, mert itt a tökéletes lehetőség számodra!
 
Partnerünk a világ legnagyobb munkaterület-hálózatának része, amely lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy hatékonyabban, gyorsabban és boldogabban dolgozhassanak. Budapesten és vonzáskörzetében (Biatorbágy) 12 lokáción kínálnak magas színvonalú szolgáltatásokat ügyfeleiknek.
 
Ha szeretnél csatlakozni csapatukhoz és részt venni ebben a dinamikus környezetben, akkor ne habozz, jelentkezz az alábbi pozícióra:
 
COMMUNITY OFFICE MANAGER/KÖZÖSSÉGI IRODA VEZETŐ

Az alábbi feladatok várnak majd Rád:

  • Termékek és szolgáltatások népszerűsítése új és meglévő ügyfelek számára.
  • Szerződés megújítási tárgyalások szervezése és lebonyolítása (ártárgyalás). 
  • Belépőkártyák, beléptetés, házüzemeltetés ügyintézése. 
  • Tárgyalók foglalása, bekészítések, installációk előkészítése. 
  • Vendégek és ügyfelek fogadása, tárgyalóba való kisérése és informatikai háttér biztosítása (Wifi, AV). 
  • Ügyfelek igényeinek kielégítése, ki és be költöző mozgásaik segítése, koordinálása. 
  • Ügyfelek megismerése a magasabb ügyfélélmény elérése érdekében. 
  • Ügyfélkapcsolatok feltérképezése, hálózat építő eseményeken való részvétel és azok szervezésében való segédkezés. 
  • Számlázási csapattal kapcsolattartás, kintlévőség kezelés. 
  • Hózáró, összegző értekezleteken részvétel, riportok készítése.

A pozíció Neked szól, ha:

  • Legalább középfokú végezettséggel rendelkezel (Felsőfokú végzettség előny). 
  • 1-3 év tapasztalatot szereztél hasonló területen (pl. Front Desk Manager, Front Desk Agent, Community Manager, Back Office Manager pozícióban)
  • Felsőfokú angol nyelvtudással rendelkezel, szóban és írásban (belső kommunikáció és partner kapcsolattartáshoz). 
  • Jó kommunikációs és ügyfélkezelési képességgel rendelkezel. 
  • Proaktív gondolkodásmód és probléma megoldó szemlélet jellemez.
  • Pozitív, lelkes személyiség vagy, aki képes alkalmazkodni a gyorsan változó helyzetekhez. Magabiztosan használod az MS Office programot. 

A jelentkezésnél előny:

  • Értékesítésben szerzett tapasztalat.

Amivel megbecsülik munkádat:

  • Tapasztalati szinthez illeszkedő versenyképes alapbér.
  • Cafeteria.
  • Negyedéves bónusz rendszer.
  • Negyedéves jutalék rendszer.
  • Céges laptop és mobiltelefon.
  • Hosszútávú karrierlehetőség. Kiemelkedő szakmai fejlődési lehetőség.
  • Bérlet támogatás.

Munkavégzés helye: Biatorbágy

Munkaidő: Hétfőtől - péntekig, 9:00-18:00

Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a lehetőség, várjuk jelentkezésed önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: