ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Ügyfél-, Vevőszolgálat

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium, Felsőfokú tanfolyam / OKJ, Főiskola

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Fontos számodra, hogy minden probléma megoldásra kerüljön és szívesen nyújtasz segítséget? Széleskörű tapasztalatra tettél szert ügyfélszolgálati pozícióban?
Akkor itt a helyed!
 
Partnerünk egy német alapítású vállalat, amely üzemanyag- és szervizkártyák, kiegészítő szolgáltatások, valamint ügyfélre szabott termékpaletták értékesítésével foglalkozik, más vállalatok részére. A vállalati folyamatos bővülésen megy keresztül, emiatt keressük csapatuk legújabb tagját az alábbi pozícióba:
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

Feladataid az alábbiak lesznek:

  • Meglévő kiemelt céges Partnerektől hibajelentések fogadása;
  • Reklamációk és panaszok kezelése (szóban és/vagy írásban);
  • Kiemelt partnerek hitelkereteinek aktív kezelése és adminisztrációja;
  • Partnerekkel, vállalati központtal és egyéb társosztályokkal való folyamatos kapcsolattartás;
  • Értékesített termékek megrendelése;
  • CRM- és egyéb rendszerekben adminisztratív feladatok ellátása;
  • Beérkezett hibákból adódó problémák továbbítása/eszkalálása a megfelelő társosztályok felé;
  • Egyenlegközlők, számlaegyenleg kezelése, adminisztrálása és továbbítása az ügyfelek felé;
  • Tartozó ügyfelek pénzügyi utánkövetése.
Ami szükséges ehhez:
  • Középfokú végzettség;
  • Legalább 3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat, pl.: ügyfélszolgálati munkatárs, Front Office munkatárs, call center munkatárs;
  • Középfokú angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való kommunikációhoz);
  • Ambiciózus, motivált és agilis személyiség;
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség, analitikus gondolkodásmód;
  • Magabiztos, határozott fellépés;
  • MS Office programok és számítógépes operációs rendszer felhasználói szintű ismerete.

A kiválasztásnál előnyt jelent:

  • Pénzügyi vagy közgazdasági területen szerzett szakirányú közép-vagy felsőfokú képesítés;
  • Multinacionális nagyvállalatnál szerzett tapasztalat;
  • SAP vagy Microsoft Dynamics ismerete.

Amit a cég kínál:

  • Alapfizetés + cafeteria + home office támogatás;
  • 13. havi fizetés ÉS éves bónusz;
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása;
  • Hibrid munkavégzés lehetősége - home office;
  • Kiszámítható és kiegyensúlyozott munkaidőbeosztás;
  • Stabil, nagyvállalati háttér;
  • Összetartó, családias csapat;
  • Óvodai, bölcsődei támogatás.

Munkavégzés helye: Budapest V. kerülete

Munkaidő: H-P 8:00-16:00

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

Értékesítés, Kereskedelem | Budapest

A Beck and Partners Kft. több, mint 10 éve folyamatosan növekvő tanácsadó és fejvadász cég. Munkánk eredményeként évente több száz partnercégünknek segítünk megtalálni a megfelelő kollégákat. Cégünk bővítése miatt új kollégát keresünk.

A hirdetés lejár 33 nap múlva