SZEMÉLYÜGYI REFERENS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Fejér megye, Székesfehérvár

Munkaterület: HR, Munkaügy

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint

Partnerünk több, mint 35 éve a magyarországi forgácsolt alkatrészgyártás
egyik meghatározó szereplője, főként autóipari területen.
 
Szolgáltatásaikat folyamatosan bővítik, hogy az egyre szigorúbb vevői követelményeknek
eleget tegyenek, így nagy autóipari vállalatok beszállítójává váltak.
 
Hozzájuk keresünk új kollégát azonnali kezdési lehetőséggel az alábbi pozícióba:
 
SZEMÉLYÜGYI REFERENS
Feladatok:
  • Munkaidő beosztással/nyilvántartással kapcsolatos feladatok (munkaidő nyilvántartás elkészítése, hiányzások okainak felderítése, szabadságok nyomon követése),
  • A cég munkavállalóinak teljes körű munkaügyi adminisztrációja (üzemorvosi vizsgálat, beléptetés, kiléptetés, táppénz igénylés),
  • Hivatalos szervek (NAV, OEP, KSH, OIF) felé történő folyamatos és naprakész adminisztráció,
  • Bérszámfejtés, bevallások elkészítése, kapcsolattartás a külsős könyvelő céggel,
  • Kölcsönző cégekkel kapcsolattartás, valamint a kölcsönzött munkavállalók adminisztráció,
  • Külföldi állampolgárságú (szerb, indiai, fülöp-szigeteki) munkavállalók teljes körű adminisztrációja (Konzulátus, OEP, NAV, Idegenrendészet),
  • Tanulószerződéssel kapcsolatos ügyintézés,
  • Egyéb, a munkavállalókat érintő napi feladatok ellátása (munkaruházat, előlegkérelem, munkáltatói igazolás),
  • Munkásszállással kapcsolatos ügyek intézése (eszköz beszerzés, szervizelés, felújítás),
  • Hirdetések készítése és megjelentetése különböző hirdetési portálokon,
  • Önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés, kiválasztás és az ehhez tartozó adminisztráció elvégzése,
  • Céges rendezvények, csapatépítők szervezése.
Elvárások:
  • Középfokú végzettség,
  • 1-3 éves HR adminisztrátorként szerzett tapasztalat,
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás,
  • Számítógépes felhasználói ismeretek (Word, Excel),
  • Jó kommunikációs készség,
  • Jó problémamegoldó képesség,
  • Önálló munkavégzésre való képesség,
  • B kategóriás jogosítvány.
Előny:
  • Munkaügyi és/vagy bérszámfejtési területen szerzett szakmai tapasztalat.
Amit ajánlanak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bér,
  • Bejárás támogatás,
  • Hosszú távú munkalehetőség,
  • Fiatalos csapat.
Munkavégzés pontos helye:
  • Székesfehérvár
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig 07:30-16:00 óráig.
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

FINANCE / ACCOUNTING / CONTROLLING | Komárom-Esztergom megye

Mérlegképes könyvelői és bérszámfejtői végzettséggel rendelkezik? Több, mint 3 éves tapasztalata van és pontos, precíz munkavégzés jellemzi? Amennyiben a fentiekre a válasza IGEN, akkor ez a hirdetés Önnek szól! Partnerünk egy dinamikusan fejlődő magyar családi vállalkozás, amely az építőipar modern és hagyományos kivitelezési technológiáját szaktudással ötvözve meghatározó szereplője a magyar építőiparnak. A tervezésen és a kivitelezésen túl, könyvelő irodát és önálló tűzépet is üzemeltetnek, valamint belföldi fuvarozással is foglalkoznak. TATABÁNYAI központjuk számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 15 nap múlva