IRODAI ASSZISZTENS/ÉRTÉKESÍTÉSI TÁMOGATÓ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest, Home office

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk több évtizede működő, tőkeerős nemzetközi nagyvállalat,
melynek magyarországi leányvállalata újonnan induló brandhez keres
kereskedelmi asszisztens csapatuk kiépítésére új munkatársat a helyi vezetők mellé.
 
Akár pályakezdők jelentkezését is várják az alábbi pozícióba:
 
IRODAI ASSZISZTENS/ÉRTÉKESÍTÉSI TÁMOGATÓ
Főbb feladatok, munkák:
  • Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása
  • Ügyfélmegbízások teljesítése
  • Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés 
  • Ügyfelek fogadása és koordinálása
  • Megrendelések előkészítése és az ehhez tartozó irodai adminisztratív feladatok elvégzése
  • Rendezvények leszervezésben való közreműködés
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség
  • Kiváló időbeosztási érzék
  • Nyitott személyiség
Amit kínálnak:
  • Nettó 280.000-640.000 Ft
  • 13. havi fizetés
  • Könnyen megközelíthető helyen és szép környezetben dolgozhatsz
  • Havi 4-6 alkalom Home Office lehetőség
  • Rugalmas munkavégzés
  • Támogató vezetőkkel rendszeres konstruktív együttműködés
  • Fejlődést biztosító cégkultúra, szakmai képzések jó hangulatú csapat
  • Karrierlehetőség Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi cégénél értékesítés/kereskedelem irányba
  • Biztos háttér, kiemelkedő munkakörülmények
Munkavégzés helye:
  • Budapest XIII. kerület
Munkaidő:
  • Hétfőtől – péntekig napi 8 óra (Home Office lehetőséggel)
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!