IRODAVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium, Főiskola, Egyetem

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint

Partnerünk a Rustler Kft. az osztrák tulajdonú
Rustler-Group 2008-ban alapított magyarországi leányvállalata
első sorban irodaházak üzemeltetésére nyújtanak megoldásokat.
 
Jelenleg nagy múltú, nemzetközi ügyfelünk budapesti irodájába
keresünk új munkatársat teljes / részmunkaidőbe (napi 6 órába) a következő munkakörbe:
 
IRODAVEZETŐ
 
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Exkluzív, nemzetközi munkakörnyezet
  • Hosszú távú munkalehetőség egy fiatalos, dinamikus csapatban
  • Támogató munkahelyi kultúra
  • 100%-ban legális juttatási csomag, cafeteria
Munkád és feladataid, ha a munkatársuk leszel:
  • Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése
  • Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása
  • Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése
  • Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolattartás az üzemeltetéssel
  • Számlák, dokumentumok kezelése az adminisztrációs osztályokkal együttműködve
  • Irodaszerek beszerzése, folyamatos felügyelete és utántöltése
  • Cégautókkal kapcsolatos adminisztráció támogatása
  • Takarító személyzettel való kapcsolattartás
  • Rendezvények szervezése és koordinálása
  • Kiállítások, ügyfélrendezvények támogatása
  • Együttműködés és kapcsolattartás a céges utazási szolgáltatóval
  • Egyéb, az iroda operatív működésének támogatásával kapcsolatos feladatok
Ezekre a kompetenciákra lesz szükséged, ha eredményes szeretnél lenni:
  • Közép- vagy felsőfokú végzettség
  • Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office magas szintű ismerete
  • Professzionális munkavégzés 
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Pozitív, nyitott, magabiztos személyiség

Előnyt jelent:

  • 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest
Munkaidő:
  • Teljes / Részmunkaidő (napi 6 óra)
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődését, jelentkezzen magyar nyelvű önéletrajzának csatolásával és fizetési igénye megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

ADMINISTRATION / OFFICE STAFF | Somogy megye

Partnerünk 2009-ben kezdte meg működését, az első, egészségügyi ellátáshoz kapcsolódó humánerőforrás szolgáltató indításával. Működése során a cégcsoport portfóliója jelentősen bővült, 2017-ben a magánegészségügyi ellátás irányába, a régió legnagyobb járóbeteg ellátó magánegészségügyi centrumának létrehozásával. Partnerünk tevékenységei között szerepel fentieken kívül a vendéglátás-és szálláshely szolgáltatás 3 telephellyel, kiskereskedelem, takarítási szolgáltatások. Kaposvári központi irodájukba keresünk új munkatársat 10 fő alatti létszámú támogató részlegük koordinálására az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 29 nap múlva