KIVITELEZÉSI ASSZISZTENS (PROJEKT KÖZPONTI ADMINISZTRÁTOR)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk az Envirotis cégcsoport tagja, környezetvédelmi kivitelezési
és kármentesítési feladatokra specializálódott magas- és mélyépítésben
több évtizedes tapasztalattal rendelkező stabil cég, a Terra-Log Mélyépítő Kft.
 
Hozzájuk keresünk határozatlan idejű munkavégzésre
új kollégát az alábbi pozícióra:
 
KIVITELEZÉSI ASSZISZTENS
(PROJEKT KÖZPONTI ADMINISZTRÁTOR)
 
Leendő feladatok:
  • A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása
  • Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése az érintett felekkel, teljesítési igazolások készítése, levelezések intézése
  • A beérkező számlák ellenőrzése és előkészítése a számviteli csoport részére
Pozícióhoz tartozó elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • Adminisztrációs területen szerzett 3-5 éves tapasztalat
  • MS Office (Word, Excel, Outlook) magas szintű ismerete
  • Precizitás, határidők tartása, önállóan és csapatban is hatékony munkavégzés
  • Szorgalom, szakmai elkötelezettség
  • Jó együttműködő és szervező készség
  • Kiváló problémamegoldó képesség és rendszerszemlélet
  • Gyors, pontos munka és proaktív hozzáállás
  • Igazi csapatjátékost keresünk, aki összetartja a projekt teljes háttér adminisztrációját
Előnyt jelent:
  • Kivitelezési projekt adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • Műszaki vagy közgazdasági (számviteli) végzettség
  • Jogi asszisztenciában való jártasság
  • Teljesítési igazolások kiállításában való jártasság
Amit ajánlanak:
  • Jól felépített, komoly szakmai múlttal és tudással rendelkező csapat
  • Professzionális háttér
  • Szakmai támogatás és fejlődési lehetőség, anyagi megbecsülés
  • Azonnali kezdés
Munkavégzés pontos helye, ideje:
  • Budapest – XII. kerület
  • Teljes munkaidő, napi 8 óra
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű
szakmai önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Partnerünk elkötelezett a fenntartható megoldások mellett saját ágazatában és a kiszolgált iparágakban is. Egy nemzetközi cégcsoport magyarországi leányvállalata, globális piacvezető a vegyi anyagok és összetevők forgalmazásában. Hosszútávú perspektívával rendelkező, 11 fős számviteli csapatukba keressük magabiztos pénzügyi tudással rendelkező új munkatársukat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 33 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Megbízónk pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében Gazdálkodási Főosztály, Pénzügyi és Számviteli Osztály az alábbi Munkakör/feladatkör betöltésére:

A hirdetés lejár 5 nap múlva
Értékesítés, Kereskedelem | Pest megye

Partnerünk 30 éves hazai múlttal rendelkező osztrák tulajdonban lévő, hulladékgazdálkodással foglalkozó vállalat. Cégük fő profilja az ipari hulladékok feldolgozása, kezelése és újrahasznosítása. Céljuk a fenntarthatósághoz, környezettudatossághoz és a hulladék nélküli ipari termeléshez való hozzájárulás. Ha számodra is ez egy fontos küldetés, akkor csatlakozz hozzájuk BUDAÖRSI telephelyükre az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 6 nap múlva