CALL CENTER SUPERVISOR

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Ügyfél-, Vevőszolgálat

Pozíciószint: Specialista

Elvárt végzettség: Középfokú tanfolyam Szakközépiskola / Technikum Gimnázium Felsőfokú tanfolyam / OKJ Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Tárgyalási szint

25 év tapasztalattal rendelkező ügyfelünk jövőképe az, hogy a lehető legszélesebb körben tegye lehetővé a köldökzsinórvér, a köldökzsinórszövet és a placentaszövet felhasználását a betegek kezelésére – az orvosi gyakorlat nemzetközi tendenciáinak megfelelően.
 
Amennyiben szeretne egy elhivatott csapathoz tartozni és változatos, felelősségteljes feladatokon dolgozni, csatlakozzon hozzájuk az alábbi pozícióban:
 
CALL CENTER SUPERVISOR
Feladatok:
Nemzetközi és magyarországi Inbound és outbound kampányok sikeres működtetése:
 
előkészítés
  • a meglévő folyamatoknak megfelelő lebonyolítás előkészítés
  • kampány timing
  • kampány sript, státuszok, tréninganyag és egyéb vonatkozó anyagok
  • adatbázis
  • riport struktúra
lebonyolítás
  • folyamatos nyomon követés (kommunikáció, riporting)
  • eredményértékelés – KPI teljesülés értékelés
  • az eredményesség javítása érdekében javaslatok kidolgozása, jóváhagyatása és végrehajtása
  • változtatások szükségességének felismerése, kommunikációja, jóváhagyatása és végrehajtása

további feladatok

  • A munkafolyamatoknak megfelelő munkavégzés biztosítása
  • Ügyfélkiszolgálásban (B2B és B2C) felmerülő probléma-menedzsment, panaszkezelés
  • Információ-áramlás biztosítása
  • Minőségbiztosítás: beszélgetések visszahallgatása és értékelése, vagy a visszahallgatott beszélgetések értékelése
  • Fejlesztési javaslatok kidolgozása a kampányok eredményességének / az értékesítési eredmények a javítása érdekében
  • Adatbázis menedzsment
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel, társosztályokkal
  • Aktív részvétel belső meetingeken
  • Az ügyintézők képzése, betanítása, szakmai fejlesztése, kampánytréningek, egyéni és csoportos ösztönzés, visszacsatolás
  • Szakszerű közreműködés a munkatársak kiválasztásában és integrálásában
  • Riporting, teljesítményértékelés
  • Kampánymenedzsment rendszerben adminisztratív feladatok ellátása
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség,
  • Min. 3 - 5 éves szakmai tapasztalat call center területen inbound és outbound kampányok megvalósításában,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (napi szintű kapcsolattartás külföldi kollégákkal).
Előny:
  • Német nyelv tárgyalóképes ismerete.
Juttatások:
  • Szakmai tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • Hosszútávú munkalehetőség egy stabil háttérrel rendelkező vállalatnál,
  • Nemzetközi együttműködésekben való részvétel - az angol nyelv mindennapos használata,
  • Változatos feladatok, felelősségteljes és komplex munkakör,
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosíva vannak (laptop, mobil).
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerületi iroda (Bikás park közelében).
 
Munkaidő: Hétfőtől péntekig 8:00-16:30, vagy 9:00-17:30 (30 perc ebédszünettel).
 
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem küldje el nekünk MAGYAR ÉS ANGOL NYELVŰ önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Ügyfél-, Vevőszolgálat | Budapest

Szívesen lennél a fő kapcsolattartó a már meglévő ügyfelekkel történő kommunikációhoz? Kiegyensúlyozott munkaidőbeosztásra vágysz? Egy családias cégnél képzeled el a hosszútávú jövődet? Akkor itt a lehetőség számodra! Partnerünk egy német alapítású vállalat, amely üzemanyag- és szervizkártyák, kiegészítő szolgáltatások, valamint ügyfélre szabott termékpaletták értékesítésével foglalkozik más vállalatok részére. Vállalati bővülésük miatt most 6 fős csapatának legújabb tagját keressük az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 63 nap múlva