Állásajánlat: KERESKEDELMI ASSZISZTENS (irodavezetői feladatokkal)

Állásajánlat: KERESKEDELMI ASSZISZTENS (irodavezetői feladatokkal)
Hivatkozási szám: MSTKERES-0611

Partnerünk egy magyar tulajdonban lévő épületgépészettel foglalkozó társaság, olasz és svéd energia hatékony hűtés- fűtésrendszerek kereskedelmével foglalkoznak.
Tapasztalt, siker-orientált kollégát keresünk csapatukba, aki hosszú távú, közös együttműködésben gondolkodik.

 

Főbb feladatai:

  • Kereskedelmi adminisztráció (számlázás)

  • Árajánlatok, jelentések készítése

  • CRM rendszer karbantartása

  • Új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon, illetve személyesen

  • A kereskedelmi partnerek ellátása a megfelelő értékesítés támogató anyagokkal, hírlevelek kezelése, összeállítása

  • Konkurencia figyelés (elemzés)

  • Innováció és új kereskedelmi partnerek keresése

  • Az iroda fenntartásával, működtetésével kapcsolatos feladatok szervezése, intézése, elvégzése


Elvárások:

  • Legalább 3-5 éves irodai tapasztalat kereskedelmi területen

  • Középfokú végzettség

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás

  • Megbízható munkavégzés, elkötelezettség terhelhetőség

  • Határozott fellépés, nagyfokú önállóság, kiváló szervezőkészség

  • Eredmény- és ügyfél orientált, rugalmas, agilis személyiség

  • CRM program ismerete

 

Előnyt jelent:

  • Fűtés-, klímatechnikai tapasztalat

  • B kategóriás jogosítvány

 

Mit ajánl a cég?

  • Hosszú távú, biztos munkahely

  • Betanulási lehetőség

  • Bruttó 375.000 Ft 

  • Céges telefon, laptop

 

Munkavégzés helye: Budapest IV. kerület 

Munkaidő: 8.00 -16.30 


Amennyiben az álláshirdetés felkeltette érdeklődését, kérjük jelentkezzen rá rendszerünkön keresztül!